Friday, June 28, 2013

Mii de elevi din toaţă ţara vrea să ştie ce a făcut la evaluarea de la română

Deşi rezultatele la evaluarea naţională vor fi anunţate abia pe 3 iulie, mii de elevi din toată ţara sunt nerăbdători să afle ce au făcut la proba de Limba şi Literatura Română! “Eu zic că am făcut decât maxim bine la română”, spune Ionela Pavăză, elevă, “dar părinţii mei vrea să afle ce notă am luat, că aşa e ei.”

Unul dintre colegii ei e şi mai sigur: “Alţii n-a pus deloc virgule, eu am pus chiar două, n-am cum să nu iau zece.” Profesorii care au supravegheat spun însă că lucrurile s-ar putea să nu stea chiar aşa: “Cel puţin cei care au semnat lucrările cu un X sau au pus degetul nu prea au cum să se aştepte să ia notă bună la română”.

Tinerii sunt însă covinşi că la proba de matematică vor face şi mai bine. “Dacă la română luăm 10, la mate sperăm să luăm şi mai mult”.

No comments:

Post a Comment

Bijuterii OnlineReduceri JucariiReduceri IncaltaminteRezultate BAC | Rezultate BAC | Rezultate BAC | Statusuri Mess | Magazine Online | Slabeste Rapid | Blog de moda | Moda Barbati | Despre copii | Magazin Catalin Botezatu | Bani Online | Catalin Botezatu | Jocuri Online | Reduceri Haine